[GERAL] Disucussão sobre tudo (Todos os tópicos respondidos serão movidos para aqui)
+57
junioedd2
Capitao Teixera
Wastinho_RJ
SkyWings
Kalelf
Rodrigo Pardal
DanNNNNN
apaganuchi
powermax
leobulka
LantternaVerdeBR
Mystic Luke
Echelion
Red Bruno
Galeroso
GLRhavin
VaptVupt BR
brunodot1
SdRobson
Ex Cloud-V
mastershock
Notrewah
cdugon
giordanobgs
Phoenix
leoatz
lekkis
TheDjinn
trutaman
Hard Boss
Amoxil
ceresargon
SHOCKER
Mackho
cello
SuperKakisman
Vitor
darken
fabio_fn
Martian Ed'Ardo
Isack
MastGow
diavolo
arcomonte
Procurado
Leo_brandao
mauricioac
lllSUNSPOTlll
OldSolitary
Anastacius
LRTRISTAO
MarceloSix
felipemag
GAIA
ultimate65
PPDalla
Riclem
61 participantes
Página 16 de 29
Página 16 de 29 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22 ... 29
Re: [GERAL] Disucussão sobre tudo (Todos os tópicos respondidos serão movidos para aqui)
vcs estao fugindo do foco?
eu peço a todos que esse individuo seja kickado do dcuo rapidamente!!!
tank com armadura de controle
e ainda fica falando toda hr q vai botar pra quebrar
e bota mesmo
quebra a armadura dele quebra a nossa armadura quebra a armadura do superman!!!
assim nao da!!!
pelo bem da nacao
kick o jor morreu!!!!
eu peço a todos que esse individuo seja kickado do dcuo rapidamente!!!
tank com armadura de controle
e ainda fica falando toda hr q vai botar pra quebrar
e bota mesmo
quebra a armadura dele quebra a nossa armadura quebra a armadura do superman!!!
assim nao da!!!
pelo bem da nacao
kick o jor morreu!!!!
leobulka- Poderes em ascenção
- Mensagens : 18
Servidor : PS3
Re: [GERAL] Disucussão sobre tudo (Todos os tópicos respondidos serão movidos para aqui)
Juro que tento entender como vocês têm mais de 1 personagem..
Eu quase não tenho tempo de jogar com um!
Eu quase não tenho tempo de jogar com um!
Riclem- Usúario Experiente
- Mensagens : 489
CR : 73
Nick : Hipocampo - H
League : Brazilian Fighters
Servidor : PS3 - Blood will Run / PVP
Re: [GERAL] Disucussão sobre tudo (Todos os tópicos respondidos serão movidos para aqui)
Mystic Luke escreveu:Parem com isso
O cara foi lá, todo humilde e já admitiu que ele é o melhor Controller da liga, mas o pior Tank
Então parem de pegar no pé dele!
Hahaha
O Procurado é o melhor da liga e eu sou o melhor do mundo!!!
Brincadeirinha, mas estou evoluindo...
Ontem eu fiz um PVP FOS pra testar o speed... Maluco!! Com armadura de DPS na role controller eu transferi 100 mil de power e dei 56k de dano, ficando atrás apenas de um DPS.
No PVP você não precisa nem esquivar, basta dar o salto duplo!!! Hoje vou testar mais um pouco nas arenas.
Riclem- Usúario Experiente
- Mensagens : 489
CR : 73
Nick : Hipocampo - H
League : Brazilian Fighters
Servidor : PS3 - Blood will Run / PVP
Re: [GERAL] Disucussão sobre tudo (Todos os tópicos respondidos serão movidos para aqui)
Antes um tank com gear de troller do que um DPS nature
que quer ficar pegando gear de healer e TROLLER na mesma raid.
*PS: quando voce voltar a bater mais que o Procurado (com respec para troller)
eu mesmo apoio sua moção.
que quer ficar pegando gear de healer e TROLLER na mesma raid.
*PS: quando voce voltar a bater mais que o Procurado (com respec para troller)
eu mesmo apoio sua moção.
Procurado- Poderes em ascenção
- Mensagens : 50
Nick : Procurado - H
League : Brazilian Fighters
Servidor : PS3 - Blood Will Run / PvP
PSN : V-MaRaO-V
kkkkk
leobulka escreveu:Galera venho aki denunciar que estamos sendo enganados na liga
tem um traste com armadura de controller se passando por tank
prejudicando o grupo de raids e querendo ainda fazer fos
por favor nao vou citar nomes
vai uma dica
começa com jor tem mina com eu
ah é lembrando é um mamao
powermax- Amador
- Mensagens : 6
Servidor : ps3
Re: [GERAL] Disucussão sobre tudo (Todos os tópicos respondidos serão movidos para aqui)
como é que um tanker pega gear de troller??? como é q se esquipa isso????
giordanobgs- Poderes em ascenção
- Mensagens : 71
CR : 80
Nick : DonJuanito
Servidor : ps3
PSN : giordanobgs
Re: [GERAL] Disucussão sobre tudo (Todos os tópicos respondidos serão movidos para aqui)
Se você é controller e comprou o respec power para tank e estiver usando armadura de controller, vai continuar vestindo a armadura de controller até troca-la!!!
Riclem- Usúario Experiente
- Mensagens : 489
CR : 73
Nick : Hipocampo - H
League : Brazilian Fighters
Servidor : PS3 - Blood will Run / PVP
UPDATE 9:Assemble For Battle! 02/02/2012
All servers will be offline tomorrow, 02.02.12, beginning at 8:00 AM PT (5:00 PM CET) for a patch to the DCUO client. Downtime is anticipated to be less than 4 hours. Players may notice the following changes:
Role Optional Alerts and the Team Buff
Two of the exciting features we’re rolling out for Game Update 9 are Role Optional Alerts and the Team Buff. We have metrics that show us who is queuing for what, how long they’re waiting, and a number of other really useful things. As I’m sure you know when you queue for a Duo, you tend to get in and are able to start playing right away. Alerts are a different story, especially for those of you queuing for the damage role.
It has nothing to do with Duos only requiring two people. It’s that they require any two people. As is common in a lot of MMOs, there is a population disparity between the different roles. There are as many players queuing for Damage as there are all the other roles combined. Healers are the least common, followed by Tanks, and finally Controllers. So the end result is Healers don’t wait long at all, but Damage tends to wait much longer.
All Alerts are now role optional. Generally it shouldn’t take much more than a few minutes for an Alert queue to pop regardless of your role, assuming there are enough people willing to play that Alert. When the matchmaking system tries to form a group out of the pool of queued players it tries to form a balanced group first. As minutes pass, the system becomes increasingly less picky about finding a specific role for a given group slot.
The Role Optional Alert feature is made possible by the Team Buff. Any time three or more players are grouped together, within range, and in line of sight of one another, they gain a bonus to compensate for roles missing from their group.
If your group is missing a Tank, every group member gains additional damage mitigation.
If you’re missing a Healer, group members gain a small amount of Health regeneration when they begin to take damage and gain a further health regeneration boost while holding the block button when health is at critical levels.
If your group is missing a Controller you will gain a small amount of additional power regeneration when your power begins dipping low.
The buffs are by no means a replacement for having the actual role in your group. But with some self reliance, it will provide you with enough of a boost to allow you to complete the Alert successfully. The Team Buff is not applied in PvP arenas, during Legends matches, nor will it function during Duels.
The end result of this is that wait times to get into an Alert should be dramatically decreased. Provided players are queued, you should be able to get into an instance in a matter of minutes, no matter your role.
Novice Raids
In an effort to let more players experience more of the game, we’re launching Novice Raid modes for Game Update 9. Novice Raids are far less demanding than the Expert Raids. They are intended to allow more casual players and random pickup groups a chance to experience some of our best content they might not otherwise be able to experience.
The combat rating requirement is just a little bit lower for Novice Raids so you can hit them a little sooner than you can the Expert version. The content, play flow, and boss fights are identical but the fights themselves are much more forgiving. That’s not to say they will be a complete cake walk! You’ll still need to learn and execute properly on the mechanics of the boss fights if you want to succeed. Some may find Novice Raids are a great way to get some practice in while they are gearing up for the Expert versions.
Novice Raids do drop loot, however the loot will be of a lower item level. They also award the same badges, but you earn fewer of them. Novice Raids share the same lockout timer as Expert Raids, so you can’t earn loot and badges in both during the same week.
Some existing feats can be completed in either the Novice or Expert version of a Raid. However others such as the speed feats can only be completed in Expert mode. Finally we’ve also added new feats for completing the Expert version of a raid.
New Soder Colas plans available!
Plans for Soder Cola Prime and Soder Cola Max are now available for purchase from Research and Development vendors. These recover more Health and Power than a Soder Cola Extreme but provide no additional buff effect and require no Exobytes to make.
Audio:
Seeds of Change: Hazmat Rhoades’ Quest VO is now playing correctly.
Collections:
Fixed several issues with collections spawning in places only reachable by fliers.
Rose By Any Other Name: Raised multiple Investigations so they do not interpenetrate the ground.
Adjusted the spawn location of some collections in the Burnley District of Gotham.
Fixed a section where Paradox Reapers were spawning too close to a Gold Collection in Gotham.
Feats:
Completing the bounty missions for Flash, Professor Zoom, Black Lightning, and Abrakadabra in Central City will now properly count towards the bounty feats.
Items:
Items purchased with Marks of Momentum can no longer be sold.
Missions:
Storming the Ivory Tower: Powergirl will no longer keep players in combat after she is defeated.
The Hunt for Grodd: Flash will no longer get cold feet and refuse to enter the final room in Grodd's Lair.
Shipping and Handling: Fixed issue where you could accidentally kill the first detective behind the first gate, and Catwoman would no longer respond.
Weapons:
Two-Handed:
Corrected an issue that could sometimes cause a fully charged Mega-Smash to only cause the damage of a 50% charged attack.
Corrected an issue with Home Run that prevented it from striking multiple targets.
Staff:
Corrected an issue that would allow Focused Spin to be performed faster than intended and reduced the damage on a minimally charged Focused Spin.
One Handed:
Corrected an issue that would allow Focused Blast to be performed faster than intended and reduced the damage on a minimally charged Focused Blast.
Powers:
Electricity:
Damage caused by Electrogenesis and Electrocute is now properly split when affecting many targets.
Damage caused by Electrogensis no longer stacks with itself.
Gadgets:
Increased the cooldown and decreased damage and damage bonus for Neural Neutralizer.
Light:
Fan and Light Blast will now properly apply effects to players in healer stance.
Decreased the cooldown of Light Barrier slightly.
Mental:
Decreased cooldown of Telekinetic Shield slightly.
Sorcery:
Reduced the supercharge cost of Arbiter of Destiny to 50%.
Raids:
Raid groups now have proper group functionality even when not in a raid region.
Fortress of Solitude: The Power Core
The Avatar of Meta has strengthened and is no longer vulnerable until the Fortress' defenses have been appropriately vanquished first.
Lex Luthor's path has been adjusted so he is less likely to get distracted and stop helping the cause.
Fortress of Solitude: Sunstone Matrix
Superman and Lex Luthor will continue to attack others without taking sabbaticals at inappropriate times.
Research & Development:
Fixed a number of issues causing crafting items not to display properly in the recipe list.
Recipes will now grey out if the player doesn't have the required materials.
Fixed an issue that could cause scrolling issues when collapsing groups of plans.
Fixed an issue that prevented players from socketing armor that was currently equipped.
Workstations now properly display Icons for L1 and R1 to change tabs.
Fixed an issue that could sometimes display an incorrect quantity on hand when combining items.
Corrected certain tier I, II and III double stat mods that were adding a Combat Rating value that was lower than intended. Specifically this affected all Tier I, II and III mods of these types: Dominance/Might, Dominance/Precision, Health/Power, Restoration/Might, Restoration/Precision, Vitalization/Might and Vitalization/Precision.
Attempting to consume an R&D Recipe item for which you are not qualified will display an error dialog rather than a confirmation dialog.
User Interface:
Chat logs should once again display cash amounts.
Headlines: Entries in the Deeds->Headlines UI should no longer show a "movie" icon if there is no motion comic associated with that headline.
Mail: Stacks should now properly display their amounts.
The Watchtower 5v5 map is now an option when queuing for First Available in the On Duty menu for PvP.
Some stats will now be displayed in percentages (IE: “25 Critical Healing Chance” will now display as “2.5% Critical Healing Chance”).
Visual:
Fixed a number of environmental issues throughout Metropolis and Gotham.
Hall of Doom: Some Tour Cams have been revamped with a more cinematic look.
JLA Watchtower: Some Tour Cams have been revamped with a more cinematic look.
Corrected the effects for Sorcery users that have blaster gloves equipped and use Rejuvenate or Condemn.
Role Optional Alerts and the Team Buff
Two of the exciting features we’re rolling out for Game Update 9 are Role Optional Alerts and the Team Buff. We have metrics that show us who is queuing for what, how long they’re waiting, and a number of other really useful things. As I’m sure you know when you queue for a Duo, you tend to get in and are able to start playing right away. Alerts are a different story, especially for those of you queuing for the damage role.
It has nothing to do with Duos only requiring two people. It’s that they require any two people. As is common in a lot of MMOs, there is a population disparity between the different roles. There are as many players queuing for Damage as there are all the other roles combined. Healers are the least common, followed by Tanks, and finally Controllers. So the end result is Healers don’t wait long at all, but Damage tends to wait much longer.
All Alerts are now role optional. Generally it shouldn’t take much more than a few minutes for an Alert queue to pop regardless of your role, assuming there are enough people willing to play that Alert. When the matchmaking system tries to form a group out of the pool of queued players it tries to form a balanced group first. As minutes pass, the system becomes increasingly less picky about finding a specific role for a given group slot.
The Role Optional Alert feature is made possible by the Team Buff. Any time three or more players are grouped together, within range, and in line of sight of one another, they gain a bonus to compensate for roles missing from their group.
If your group is missing a Tank, every group member gains additional damage mitigation.
If you’re missing a Healer, group members gain a small amount of Health regeneration when they begin to take damage and gain a further health regeneration boost while holding the block button when health is at critical levels.
If your group is missing a Controller you will gain a small amount of additional power regeneration when your power begins dipping low.
The buffs are by no means a replacement for having the actual role in your group. But with some self reliance, it will provide you with enough of a boost to allow you to complete the Alert successfully. The Team Buff is not applied in PvP arenas, during Legends matches, nor will it function during Duels.
The end result of this is that wait times to get into an Alert should be dramatically decreased. Provided players are queued, you should be able to get into an instance in a matter of minutes, no matter your role.
Novice Raids
In an effort to let more players experience more of the game, we’re launching Novice Raid modes for Game Update 9. Novice Raids are far less demanding than the Expert Raids. They are intended to allow more casual players and random pickup groups a chance to experience some of our best content they might not otherwise be able to experience.
The combat rating requirement is just a little bit lower for Novice Raids so you can hit them a little sooner than you can the Expert version. The content, play flow, and boss fights are identical but the fights themselves are much more forgiving. That’s not to say they will be a complete cake walk! You’ll still need to learn and execute properly on the mechanics of the boss fights if you want to succeed. Some may find Novice Raids are a great way to get some practice in while they are gearing up for the Expert versions.
Novice Raids do drop loot, however the loot will be of a lower item level. They also award the same badges, but you earn fewer of them. Novice Raids share the same lockout timer as Expert Raids, so you can’t earn loot and badges in both during the same week.
Some existing feats can be completed in either the Novice or Expert version of a Raid. However others such as the speed feats can only be completed in Expert mode. Finally we’ve also added new feats for completing the Expert version of a raid.
New Soder Colas plans available!
Plans for Soder Cola Prime and Soder Cola Max are now available for purchase from Research and Development vendors. These recover more Health and Power than a Soder Cola Extreme but provide no additional buff effect and require no Exobytes to make.
Audio:
Seeds of Change: Hazmat Rhoades’ Quest VO is now playing correctly.
Collections:
Fixed several issues with collections spawning in places only reachable by fliers.
Rose By Any Other Name: Raised multiple Investigations so they do not interpenetrate the ground.
Adjusted the spawn location of some collections in the Burnley District of Gotham.
Fixed a section where Paradox Reapers were spawning too close to a Gold Collection in Gotham.
Feats:
Completing the bounty missions for Flash, Professor Zoom, Black Lightning, and Abrakadabra in Central City will now properly count towards the bounty feats.
Items:
Items purchased with Marks of Momentum can no longer be sold.
Missions:
Storming the Ivory Tower: Powergirl will no longer keep players in combat after she is defeated.
The Hunt for Grodd: Flash will no longer get cold feet and refuse to enter the final room in Grodd's Lair.
Shipping and Handling: Fixed issue where you could accidentally kill the first detective behind the first gate, and Catwoman would no longer respond.
Weapons:
Two-Handed:
Corrected an issue that could sometimes cause a fully charged Mega-Smash to only cause the damage of a 50% charged attack.
Corrected an issue with Home Run that prevented it from striking multiple targets.
Staff:
Corrected an issue that would allow Focused Spin to be performed faster than intended and reduced the damage on a minimally charged Focused Spin.
One Handed:
Corrected an issue that would allow Focused Blast to be performed faster than intended and reduced the damage on a minimally charged Focused Blast.
Powers:
Electricity:
Damage caused by Electrogenesis and Electrocute is now properly split when affecting many targets.
Damage caused by Electrogensis no longer stacks with itself.
Gadgets:
Increased the cooldown and decreased damage and damage bonus for Neural Neutralizer.
Light:
Fan and Light Blast will now properly apply effects to players in healer stance.
Decreased the cooldown of Light Barrier slightly.
Mental:
Decreased cooldown of Telekinetic Shield slightly.
Sorcery:
Reduced the supercharge cost of Arbiter of Destiny to 50%.
Raids:
Raid groups now have proper group functionality even when not in a raid region.
Fortress of Solitude: The Power Core
The Avatar of Meta has strengthened and is no longer vulnerable until the Fortress' defenses have been appropriately vanquished first.
Lex Luthor's path has been adjusted so he is less likely to get distracted and stop helping the cause.
Fortress of Solitude: Sunstone Matrix
Superman and Lex Luthor will continue to attack others without taking sabbaticals at inappropriate times.
Research & Development:
Fixed a number of issues causing crafting items not to display properly in the recipe list.
Recipes will now grey out if the player doesn't have the required materials.
Fixed an issue that could cause scrolling issues when collapsing groups of plans.
Fixed an issue that prevented players from socketing armor that was currently equipped.
Workstations now properly display Icons for L1 and R1 to change tabs.
Fixed an issue that could sometimes display an incorrect quantity on hand when combining items.
Corrected certain tier I, II and III double stat mods that were adding a Combat Rating value that was lower than intended. Specifically this affected all Tier I, II and III mods of these types: Dominance/Might, Dominance/Precision, Health/Power, Restoration/Might, Restoration/Precision, Vitalization/Might and Vitalization/Precision.
Attempting to consume an R&D Recipe item for which you are not qualified will display an error dialog rather than a confirmation dialog.
User Interface:
Chat logs should once again display cash amounts.
Headlines: Entries in the Deeds->Headlines UI should no longer show a "movie" icon if there is no motion comic associated with that headline.
Mail: Stacks should now properly display their amounts.
The Watchtower 5v5 map is now an option when queuing for First Available in the On Duty menu for PvP.
Some stats will now be displayed in percentages (IE: “25 Critical Healing Chance” will now display as “2.5% Critical Healing Chance”).
Visual:
Fixed a number of environmental issues throughout Metropolis and Gotham.
Hall of Doom: Some Tour Cams have been revamped with a more cinematic look.
JLA Watchtower: Some Tour Cams have been revamped with a more cinematic look.
Corrected the effects for Sorcery users that have blaster gloves equipped and use Rejuvenate or Condemn.
PPDalla- Poderes em ascenção
- Mensagens : 137
Nick : DarkVulcano - H - DPS MORTO EM COMBATE
Servidor : PS3 - PVP
PSN : PPDallaUSA
Re: [GERAL] Disucussão sobre tudo (Todos os tópicos respondidos serão movidos para aqui)
The Avatar of Meta has strengthened and is no longer vulnerable until the Fortress' defenses have been appropriately vanquished first.
Fudeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuu
Mystic Luke- Poderes em ascenção
- Mensagens : 54
League : Brazilian Fighters
Servidor : PS3 US
PSN : delfim00
Re: [GERAL] Disucussão sobre tudo (Todos os tópicos respondidos serão movidos para aqui)
Gadgets, como sempre, IMBATÍVEL !!
Nenhuma *%$s¨@#8(*![^;"*? de classe é mais nerfada nessa bosta desde que lançaram o jogo.
Porra, revoltante.
Depois ninguem entende quando a gente dá uma sumida do jogo...
Nenhuma *%$s¨@#8(*![^;"*? de classe é mais nerfada nessa bosta desde que lançaram o jogo.
Porra, revoltante.
Depois ninguem entende quando a gente dá uma sumida do jogo...
fabio_fn- Usúario Experiente
- Mensagens : 370
CR : 80
Nick : DARKPUNISHER- gadget / GREEN BATTERY - Hard Light
League : BRAZILIAN FIGHTERS
Servidor : USPS3
PSN : fabio_fn
Re: [GERAL] Disucussão sobre tudo (Todos os tópicos respondidos serão movidos para aqui)
Cara, eu acho o Neural bem apelado!!!
Para falar a vedade eu nõ entendi o porque de terem dado escudo pra ele... Deveriam ter feito o mesmo pro TK Bolt do mental e não fizeram..
Acho que eles estão só ajustando e achei bem justo!
Para falar a vedade eu nõ entendi o porque de terem dado escudo pra ele... Deveriam ter feito o mesmo pro TK Bolt do mental e não fizeram..
Acho que eles estão só ajustando e achei bem justo!
Riclem- Usúario Experiente
- Mensagens : 489
CR : 73
Nick : Hipocampo - H
League : Brazilian Fighters
Servidor : PS3 - Blood will Run / PVP
Re: [GERAL] Disucussão sobre tudo (Todos os tópicos respondidos serão movidos para aqui)
Riclem escreveu:Cara, eu acho o Neural bem apelado!!!
Para falar a vedade eu nõ entendi o porque de terem dado escudo pra ele... Deveriam ter feito o mesmo pro TK Bolt do mental e não fizeram..
Acho que eles estão só ajustando e achei bem justo!
Você diz isso porque é mental e não gadgets.
O NN tinha um cast time gigantesco. Sem escudo, 99,9% dos players não usavam.
Alem disso, tá chorando de barriga cheia...kkkk
Bufaram o mental!
GADGET É A CLASSE MAIS NERFADA DO DCUO.
fabio_fn- Usúario Experiente
- Mensagens : 370
CR : 80
Nick : DARKPUNISHER- gadget / GREEN BATTERY - Hard Light
League : BRAZILIAN FIGHTERS
Servidor : USPS3
PSN : fabio_fn
Re: [GERAL] Disucussão sobre tudo (Todos os tópicos respondidos serão movidos para aqui)
fabio_fn escreveu:Riclem escreveu:Cara, eu acho o Neural bem apelado!!!
Para falar a vedade eu nõ entendi o porque de terem dado escudo pra ele... Deveriam ter feito o mesmo pro TK Bolt do mental e não fizeram..
Acho que eles estão só ajustando e achei bem justo!
Você diz isso porque é mental e não gadgets.
O NN tinha um cast time gigantesco. Sem escudo, 99,9% dos players não usavam.
Alem disso, tá chorando de barriga cheia...kkkk
Bufaram o mental!
GADGET É A CLASSE MAIS NERFADA DO DCUO.
Na verdade o gadgets estava ótimo para PVE, mas no PVP tava foda!!! Neguinho tava usando NN um seguido do outro.....estava muito OP, aumentar o cooldown era necessário.
Agora nada a ver reduzir o dano......
Nerfaram o eletrico tb, o dano de área não estava sendo dividido pelo número de mobs, estava dando dano cheio em todos os mobs....
Melhoraram a Two-handed que eu me amarro para pve!
vlw
PPDalla- Poderes em ascenção
- Mensagens : 137
Nick : DarkVulcano - H - DPS MORTO EM COMBATE
Servidor : PS3 - PVP
PSN : PPDallaUSA
Re: [GERAL] Disucussão sobre tudo (Todos os tópicos respondidos serão movidos para aqui)
kkkkkkkkkkkkkkkkk
Mental é a classe mais ignorada pelos devs!!! Sempre foi, nos ultimos upadates que eles deram um certo valor pra eles. MEntal é nerfado desde o beta...
O reflection do mental era melhor que o do ice tank, por exemplo!
Acho que eles erraram ao terem colocado o escudo no NN sem ter debuffado o poder ou o cooldown. Se neste momento eles tivessem feito o update falando NN recebe um escudo, tem seu cooldown aumentado e seu dano ampliado e no update 9 eles lançassem algo como NN tem seu cooldown reduzido, vcs estariam pulando de alegria.. O problema é que eles colocam doce na boca de criança e depois querem tirar.
O TK Bolt é o melhor poder de todos os trollers... Ele dá 350 de dano, 500-550 se o alvo tiver encase, root ou stun em até 3-4 alvos na tela (não é possivel interromper a animação). Se for critical eu posso aplicar entre 3000 e 4000 de dano como troller, como DPS então nem se fala! Só que ele tem um cast de 5s e um cooldown de 5s, sendo que se eu tomar um peteleco eu perco toda a mana que usei (muita mana) e o poder é interrompido. Isso faz com que 100% dos trollers mental não o utilizem por ser inutil. Eu mesmo tentei usar semana passada nas raids e foi um sucesso devido aos tanks manterem sempre os mobs longe da gente, ms qq outra coisa no jogo não serve, e só serve em um grupo que tem excelentes tanks.
Eu gostaria muito que eles falassem que o dano foi reduzido para 30% o colldown ampliado pra 7-8 seg e usassem um escudo para proteger o player... Com certeza usaria em minha loadout!
Mental é a classe mais ignorada pelos devs!!! Sempre foi, nos ultimos upadates que eles deram um certo valor pra eles. MEntal é nerfado desde o beta...
O reflection do mental era melhor que o do ice tank, por exemplo!
Acho que eles erraram ao terem colocado o escudo no NN sem ter debuffado o poder ou o cooldown. Se neste momento eles tivessem feito o update falando NN recebe um escudo, tem seu cooldown aumentado e seu dano ampliado e no update 9 eles lançassem algo como NN tem seu cooldown reduzido, vcs estariam pulando de alegria.. O problema é que eles colocam doce na boca de criança e depois querem tirar.
O TK Bolt é o melhor poder de todos os trollers... Ele dá 350 de dano, 500-550 se o alvo tiver encase, root ou stun em até 3-4 alvos na tela (não é possivel interromper a animação). Se for critical eu posso aplicar entre 3000 e 4000 de dano como troller, como DPS então nem se fala! Só que ele tem um cast de 5s e um cooldown de 5s, sendo que se eu tomar um peteleco eu perco toda a mana que usei (muita mana) e o poder é interrompido. Isso faz com que 100% dos trollers mental não o utilizem por ser inutil. Eu mesmo tentei usar semana passada nas raids e foi um sucesso devido aos tanks manterem sempre os mobs longe da gente, ms qq outra coisa no jogo não serve, e só serve em um grupo que tem excelentes tanks.
Eu gostaria muito que eles falassem que o dano foi reduzido para 30% o colldown ampliado pra 7-8 seg e usassem um escudo para proteger o player... Com certeza usaria em minha loadout!
Última edição por Riclem em Qui Fev 02, 2012 9:25 am, editado 1 vez(es)
Riclem- Usúario Experiente
- Mensagens : 489
CR : 73
Nick : Hipocampo - H
League : Brazilian Fighters
Servidor : PS3 - Blood will Run / PVP
Re: [GERAL] Disucussão sobre tudo (Todos os tópicos respondidos serão movidos para aqui)
Mystic Luke escreveu:The Avatar of Meta has strengthened and is no longer vulnerable until the Fortress' defenses have been appropriately vanquished first.
Fudeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuu
Adeus glitch........
PPDalla- Poderes em ascenção
- Mensagens : 137
Nick : DarkVulcano - H - DPS MORTO EM COMBATE
Servidor : PS3 - PVP
PSN : PPDallaUSA
Re: [GERAL] Disucussão sobre tudo (Todos os tópicos respondidos serão movidos para aqui)
PPDalla escreveu:fabio_fn escreveu:Riclem escreveu:Cara, eu acho o Neural bem apelado!!!
Para falar a vedade eu nõ entendi o porque de terem dado escudo pra ele... Deveriam ter feito o mesmo pro TK Bolt do mental e não fizeram..
Acho que eles estão só ajustando e achei bem justo!
Você diz isso porque é mental e não gadgets.
O NN tinha um cast time gigantesco. Sem escudo, 99,9% dos players não usavam.
Alem disso, tá chorando de barriga cheia...kkkk
Bufaram o mental!
GADGET É A CLASSE MAIS NERFADA DO DCUO.
Na verdade o gadgets estava ótimo para PVE, mas no PVP tava foda!!! Neguinho tava usando NN um seguido do outro.....estava muito OP, aumentar o cooldown era necessário.
Agora nada a ver reduzir o dano......
Nerfaram o eletrico tb, o dano de área não estava sendo dividido pelo número de mobs, estava dando dano cheio em todos os mobs....
Melhoraram a Two-handed que eu me amarro para pve!
vlw
É exatamente isso que eu penso, Vulcano.
Aumentar o cooldown, sem problemas. Realmente estava OP.
O absurdo é reduzir o dano. Se considerar que ele divide o dano quando há vários mobs em área, o dano dividido é mediocre.
* NN nerfado cretinamente;
* A Gag glove tem o dano ridiculo. Só vale pelo knockback e debuff;
* A Bomb...nem sei o que dizer...passar metade da instância com ela "colada" na mão-sem chance
E por aí vai...sem contar o histórico de nerfs ao longo de 1 ano.
fabio_fn- Usúario Experiente
- Mensagens : 370
CR : 80
Nick : DARKPUNISHER- gadget / GREEN BATTERY - Hard Light
League : BRAZILIAN FIGHTERS
Servidor : USPS3
PSN : fabio_fn
Re: [GERAL] Disucussão sobre tudo (Todos os tópicos respondidos serão movidos para aqui)
vai ser hoje até que horas? meu ingles é da jamaica, entendi 40% do que ta aí
cdugon- Usúario Experiente
- Mensagens : 637
CR : 97 SKILL: 150
Nick : KRLOZZ -H
League : Brazillian Fighters
Servidor : ps3
PSN : cdugon_usa
Re: [GERAL] Disucussão sobre tudo (Todos os tópicos respondidos serão movidos para aqui)
Que healer é a classe com menos players todo mundo já sabia, mas se controller é a segunda classe mais populosa, por que é tão difícil achar um pra completar os times de alert na Watchtower?
Darkpunisher acho que o negócio do DCUO contigo é algo pessoal pois os caras gostam de nerfar o poder que vc está usando: qdo vc jogava mais com o GreenBattery nerfaram o poder de Lanterna Verde, qdo voltou a jogar com o Punisher eles nerfam o Gadget... Por favor não mude o poder pra Ice e jogue menos com o Krakatoa... só por seguranca...
Abraco
Darkpunisher acho que o negócio do DCUO contigo é algo pessoal pois os caras gostam de nerfar o poder que vc está usando: qdo vc jogava mais com o GreenBattery nerfaram o poder de Lanterna Verde, qdo voltou a jogar com o Punisher eles nerfam o Gadget... Por favor não mude o poder pra Ice e jogue menos com o Krakatoa... só por seguranca...
Abraco
SuperKakisman- Poderes em ascenção
- Mensagens : 36
Nick : Superomem - H Tank de gelo e Superboytank - H Tank de gelo
League : Brazilian Fighters
Servidor : PS3
PSN : CK-ClarkKent
Re: [GERAL] Disucussão sobre tudo (Todos os tópicos respondidos serão movidos para aqui)
SuperKakisman escreveu:Que healer é a classe com menos players todo mundo já sabia, mas se controller é a segunda classe mais populosa, por que é tão difícil achar um pra completar os times de alert na Watchtower?
Darkpunisher acho que o negócio do DCUO contigo é algo pessoal pois os caras gostam de nerfar o poder que vc está usando: qdo vc jogava mais com o GreenBattery nerfaram o poder de Lanterna Verde, qdo voltou a jogar com o Punisher eles nerfam o Gadget... Por favor não mude o poder pra Ice e jogue menos com o Krakatoa... só por seguranca...
Abraco
hauahuahuhauhauahuahuhuahuhuhuhuhuhuhauhauahuhauha
kkkkkkkkkkkkkkkkkk
Boa, lord Kakis, boa...
abç
fabio_fn- Usúario Experiente
- Mensagens : 370
CR : 80
Nick : DARKPUNISHER- gadget / GREEN BATTERY - Hard Light
League : BRAZILIAN FIGHTERS
Servidor : USPS3
PSN : fabio_fn
Re: [GERAL] Disucussão sobre tudo (Todos os tópicos respondidos serão movidos para aqui)
"There are as many players queuing for Damage as there are all the other roles combined. Healers are the least common, followed by Tanks, and finally Controllers. So the end result is Healers don’t wait long at all, but Damage tends to wait much longer."
burro quem quer se dps e ficar esperando, ou ficar sem grupos pra jogar...
Outra coisa! pelo que eu li pra matar o Avatar of Meta tem que matar todos os inimigos antes, mas não falaram nada sobre matar ele estando por debaixo do bicho...talvez ainda funcione!
burro quem quer se dps e ficar esperando, ou ficar sem grupos pra jogar...
Outra coisa! pelo que eu li pra matar o Avatar of Meta tem que matar todos os inimigos antes, mas não falaram nada sobre matar ele estando por debaixo do bicho...talvez ainda funcione!
lllSUNSPOTlll- Poderes em ascenção
- Mensagens : 159
CR : 85
Nick : lllSUNSPOTlll - iiXMANii
League : The Trust
Servidor : ps3 - blood will run - pvp
PSN : brunompell
Re: [GERAL] Disucussão sobre tudo (Todos os tópicos respondidos serão movidos para aqui)
Galera, esse update sai hoje? Tem que colocar pra baixar hoje mesmo apartir de que horas? Alguém sabe qual o tamanho?
felipemag- Poderes em ascenção
- Mensagens : 242
CR : 81
Nick : BLACKVULTURE X - H Tank / Malandrinho - H DPS
League : Brazilian Fighters
Servidor : PS3 - USP
PSN : felipemag2
Re: [GERAL] Disucussão sobre tudo (Todos os tópicos respondidos serão movidos para aqui)
Hoje por volta das 14h.
Riclem- Usúario Experiente
- Mensagens : 489
CR : 73
Nick : Hipocampo - H
League : Brazilian Fighters
Servidor : PS3 - Blood will Run / PVP
Re: [GERAL] Disucussão sobre tudo (Todos os tópicos respondidos serão movidos para aqui)
terei que ir em casa então. pra baixar. deve demorar ne
felipemag- Poderes em ascenção
- Mensagens : 242
CR : 81
Nick : BLACKVULTURE X - H Tank / Malandrinho - H DPS
League : Brazilian Fighters
Servidor : PS3 - USP
PSN : felipemag2
Re: [GERAL] Disucussão sobre tudo (Todos os tópicos respondidos serão movidos para aqui)
Nao deve ser tao grande nao Vulture ,mas e bom colocar antes.
Quanto aos nerfs , parece que vai sair mais uma facção , a Botafogo Fighters , afinal o chororo é intenso!
Quanto aos nerfs , parece que vai sair mais uma facção , a Botafogo Fighters , afinal o chororo é intenso!
ultimate65- Poderes em ascenção
- Mensagens : 107
Servidor : USPS3
Feats no Legends - mamao com açucar
Galera,
Ganhei todos os feats de knockouts no legends facin é o seguinte:
Vc faz um legend com algum amigo aki da liga por ex: falta o feat bane knockouts o robin, entao vc pega o bane e o outro o robin na sala de espera vc faz um duel com ele. O robin perde o duel e sai p batalha e morre na batalha... Pronto feat p vc!!
E assim por diante!!
O ideal é ir fazendo duo e o legends batcave ai ganha mark e feats
Ganhei todos os feats de knockouts no legends facin é o seguinte:
Vc faz um legend com algum amigo aki da liga por ex: falta o feat bane knockouts o robin, entao vc pega o bane e o outro o robin na sala de espera vc faz um duel com ele. O robin perde o duel e sai p batalha e morre na batalha... Pronto feat p vc!!
E assim por diante!!
O ideal é ir fazendo duo e o legends batcave ai ganha mark e feats
SHOCKER- Poderes em ascenção
- Mensagens : 54
Nick : DANTE TRICKESTER - H/ SHOCKER WAVE - H
Servidor : ps3
PSN : GAUCHAO2
Página 16 de 29 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22 ... 29
Página 16 de 29
Permissões neste sub-fórum
Não podes responder a tópicos